Wybrane ostatnie realizacje
Opaska na rękę z nadrukiem
zobacz >>
Projekt graficzny okładki audiobooka.
zobacz >>
Projekt graficzny okładki audiobooka pt. "Malec" Juliusza Verne'a
zobacz >>
Projekt graficzny okładki audiobooka
zobacz >>
Wizytówka offsetowa laminowana folią matową. Na projekcie zastosowane kody QR zawierające indywidualne dane osobowe
zobacz >>
Projekt graficzny logo Chustownik - doradcy noszenia ClauWi
zobacz >>
Projekt graficzny i opracowanie księgi identyfikacji wizualnej logo kanadyjskiej firmy Vitalicana
zobacz >>
Projekt graficzny okładki audiobooka
zobacz >>
Baner reklamowy zawieszony na drewnianej ramie pośredniej, dzięki czemu uniknięty został problem wiercenia w elewacji co 50cm. Rama przymocowana do elewacji na 5szt. kołków.
zobacz >>
Stojak reklamowy tzw. potykacz, do montażu banerów dwustronnych oczkowanych
zobacz >>
Projekt, druk i wykonanie ekspozytora typu roll-up dla Powiatowego Urzedu Pracy w Sejnach.
zobacz >>
Tablice z laminowanym wydrukiem wielkoformatowym długookresowym, oraz kaseton świetlny 350x100cm.
zobacz >>
Renowacja tablic reklamowych. Blacha 0,5mm zaginana po dłuższej krawędzi wyklejana folią ploterową Starex oraz Oracal.
zobacz >>
Projekt, produkcja i montaż tablic reklamowych oraz montaż wyświetlacza LED
zobacz >>
Tablica reklamowa, blacha 0.5mm gięta po dłuższej krawędzi, wydruk solwentowy z dodatkowym laminatem zabezpieczającym UV
zobacz >>
Projekt i realizacja cennika usług. Atrakcyjna okładka twarda pełnokolorowa dająca możliwość wymiany wpinanych kart.
zobacz >>
Dwustronny billboard reklamowy 4x4m, podkład z blachy, wydruk solwentowy na folii monomerycznej z dodatkowym laminatem UV.
zobacz >>
Tablica reklamowa, PCV spienione 5mm, wydruk solwentowy z dodatkowym laminatem UV
zobacz >>
Projekt i wykonanie strony internetowej z systemem zarządzania treścią (CMS) dla firmy Foureco.
zobacz >>
Stojak reklamowy tzw. potykacz w ramie aluminowej.
zobacz >>
Artykuły
• Nadruki na tekstyliach >>• 10 przykazań dobrej reklamy! >>• Jak sprawnie wykonać projekt? >>• Druk cyfrowy czy offsetowy? >>• Jak zwiększać czytelność tekstu w Internecie? >>• Druk cyfrowy >>
>> przeglądaj artykuły
Słownik pojęć poligraficznych i reklamowych
• Sitodruk >> • Mora >> • Pantone >> • Kalendarz autorski >> • Druk cyfrowy >> • Falcowanie >>
>> przejdź do słownika
Subskrybcja
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach wpisz swój adres e-mail:
Prezenty
tapety na pulpit, internetowe kartki okolicznościowe...
>> zajrzyj
Współpraca
tel.kom.
799 151 377
>> kontakt
| Warunki współpracy
Warunki współpracy
1. Zleceniobiorca
Internetowa oferta artykułów reklamowych na stronie www.caddo.pl
jest prowadzony przez firmę Caddo z siedzibą w Zabrzu przy ul.
Grunwaldzkiej 18 zwanym dalej Zleceniobiorcą.
Powyższa publikacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ust. 1
Kodeksu Cywilnego i może być rozumiana wyłącznie jako informacja
handlowa.
2. Zamówienia:
Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Zmiana umowy
nastąpić może jedynie w formie pisemnej, zastrzeżonej pod rygorem
nieważności.
Druki zamówień wypełnia przedstawiciel firmy Caddo po otrzymaniu od zleceniodawcy potrzebnych danych, a następnie przesyła mailem druk, który należy po zatwierdzeniu odesłać faxem lub e-mailem.
Zamówienie powinna zawierać w szczególności następujące informacje: a) przedmiot zamówienia i cenę; b)
firmę (nazwę) Zamawiającego, w przypadku osób fizycznych należy podać
pełne imię i nazwisko oraz nazwę, pod jaką prowadzona jest działalność
gospodarcza; numer, pod jakim dana działalność figuruje w Ewidencji
Działalności Gospodarczej oraz siedzibę urzędu, który dokonał wpisu. W
przypadku podmiotów podlegających obowiązkowi wpisu do Krajowego
Rejestru Sądowego należy podać numer, pod którym dany podmiot jest
zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym; c) adres siedziby
Zamawiającego, w przypadku osób fizycznych należy podać adres, pod
jakim prowadzona jest działalność gospodarcza oraz adres zamieszkania; d) NIP, REGON, numer telefonu i faksu; adres poczty elektronicznej Zamawiającego; w przypadku osób fizycznych także numer PESEL; e)
imię, nazwisko, numer telefonu i faksu; adres poczty elektronicznej
osoby wskazanej do kontaktów. W razie wątpliwości przyjmuje się, że
osoba wskazana do kontaktów jest umocowana przez Zamawiającego do
składania oświadczeń woli, oświadczeń wiedzy dotyczących umowy, w tym
zmiany, uszczegółowienia, odstąpienia, rozwiązania umowy oraz do
odebrania przedmiotu zamówienia; f) informacje, materiały,
logotypy konieczne do wykonania przedmiotu dostawy (w szczególności
projekty, matryce), określenie kolorów lub numerów Pantone lub CMYK jeśli takie ustalenia istnieją. g) datę sporządzenia zamówienia; h) cenę netto, podatek vat, cenę brutto i) określone formy płatności, zaliczki itp j) informacje o sposóbie dostawy k) pieczątkę oraz podpis Zamawiającego lub osoby działającej w jego imieniu.
3. Szczegóły zamówienia: Przy podawaniu koloru stosujemy palety PANTONETM lub CMYK w zależności od techniki druku, w przypadku mniejszych wymagań
typowe określenia jak: granatowy, pomarańczowy, czerwony, niebieski,
itp. W przypadku występowania logo firmy, prosimy o dostarczenie pliku graficznyego Państwa logo najlepiej w formacie *cdr, *ai,
*.eps lub ewentualnie *.tif, *.jpg, *.bmp lecz w rozdzielczości co
najmniej 300 dpi przy docelowym wymiarze.
W oparciu o informacje, materiały, logotypy, o jakich mowa w ust. 2
lit. f powyżej, firma CADDO wykona graficzne projekty, projekty
tłoczeń, stron reklamowych, opraw indywidualnych i nadruków przedmiotu
zamówienia i przedłoży je do akceptacji Zamawiającemu lub osobie, o
jakiej mowa w ust. 2 lit. e powyżej. Firma CADDO przystąpi do
wykonywania przedmiotu zamówienia po otrzymaniu od Zamawiającego lub
osoby, o jakiej mowa w ust. 2 lit. e powyżej, akceptacji na piśmie
graficznych projektów, o jakich mowa powyżej. Zamawiający lub wskazana
powyżej osoba mogą zgłaszać uzasadnione poprawki do projektów
graficznych.
Zamawiający zobowiązuje się do współdziałania z firmą CADDO w
zakresie niezbędnym do wykonania umowy, a w szczególności do
terminowego i poprawnego przesyłania materiałów do wykonania umowy,
dokonywania akceptów, informowania o zmianach informacji umieszczanych
w kalendarzach w terminie umożliwiającym zastąpienie informacji
nieaktualnych lub błędnych.
Złożone zamówienie stanowi jednocześnie oświadczenie Zamawiającego,
że jest uprawniony do korzystania z materiałów, logotypów jako
przedmiotów praw autorskich na polach eksploatacji koniecznych do
wykonania przedmiotu zamówienia. Poprzez samo złożenie zamówienia,
Zamawiający upoważnia firmę CADDO do korzystania z tych materiałów,
logotypów w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia, w
szczególności do wprowadzenia do pamięci komputera, zwielokrotnienia,
umieszczenia na przedmiocie zamówienia, a także dla celów promocyjnych,
opisanych poniżej. Zamawiający zwolni firmę CADDO z wszelkich roszczeń,
naprawi każdą szkodę, jaką firma CADDO poniesie w przypadku, gdy
Zamawiający nie będzie uprawniony do korzystania ze wskazanych powyżej
przedmiotów praw autorskich.
Firma CADDO zastrzega sobie prawo do wykorzystania wykonanych artykułów reklamowych (zawierających logotyp, firmę, znak towarowy, projekty
autorskie) w celach promocyjnych, chyba że strony na piśmie postanowią
inaczej.
Zamówienie z każdego asortymentu może być zrealizowane w ilości +/- 2% (pow. 500 egz. +/- 1%).
4. Ceny i Płatności: Podawane ceny opublikowane w cennikach lub kalkulowane indywidualnie są cenami netto, do których
doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Dostępne są następujące formy płatności: • za pobraniem / płatność gotówką • przelewem z góry Przedpłata
- warunkiem realizacji tej formy płatności jest przesłanie nam kopii
przelewu na nasze konto w wysokości kwoty brutto widniejącej na
fakturze pro forma która zostanie wysłana drogą e-mailową.
Nieotrzymanie przez nas potwierdzenia Państwa przelewu w terminie
określonym na fakturze pro forma uznajemy za anulowanie zamówienia. • przelew z terminem płatności 7 lub 14 dni Sprawdzonym
stałym kontrahentom (najwcześniej po trzeciej realizacji) umożliwiamy
płatność przelewem z terminem płatności 7 lub 14 dni. W przypadku
nieterminowej płatności będą naliczane odsetki w wysokości 0,2% od
kwoty brutto za każdy dzień zwłoki. Za datę płatności uważa się datę
wpływu środków na konto.
5. Zaliczki: Przy pierwszych realizacjach są pobierane i wynoszą średnio 30% wartości zamówienia: W chwili złożenia zamówienia powstaje automatycznie zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania przez firmę CADDO.
6. Terminy realizacji: Terminy ustalane są indywidualnie w zależności od wybranego produktu.
7. Reklamacje Reklamacje zrealizowanego zlecenia należy zgłosić do 7 dni roboczych od dnia odbioru zlecenia.
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez firmę Caddo
reklamowanego nakładu, reklamacja zostanie rozpatrzona, a pracownik
firmy Caddo poinformuje Klienta o sposobie jej rozwiązania.
Firma Caddo zobowiązuje się do pisemnego uzasadnienia, w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji.
Firma Caddo ma prawo do negatywnego rozpatrzenia reklamacji jeżeli nie
zostanie zwrócone 100% zrealizowanego zamówienia.
Reklamacje
dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone w
momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół
szkodowy poświadczony przez przewoźnika oraz niezwłocznie powiadomić o
tym pisemnie firmę Caddo. Reklamacje nie
spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.
W przypadku uzasadnionej
reklamacji Firma Caddo pokrywa koszty przesyłek związanych z
reklamacją oraz zobowiązuje się do: bezpłatnego ponownego wykonania
zlecenia lub obniżenia ceny za wykonaną usługę. W przypadku, kiedy
Klient nie wyrazi zgody na ponowne wykonanie przez Drukarnię usługi ani
na obniżenie ceny, otrzyma zwrot zapłaty za reklamowane zlecenie.
Klient oświadcza, że zdaje sobie
sprawę z ograniczeń jakie narzuca druk offsetowy, cyfrowy, wielkoformatowy oraz sitodruk i
akceptuje ich konsekwencje, w tym niewielkie różnice kolorystyczne
jakie mogą wystąpić w stosunku do obrazu obserwowanego na monitorze lub
druku tej samej pracy na różnych maszynach. Różnice takie nie podlegają
reklamacji.
Jeśli powodem reklamacji są różnice w kolorze w stosunku do
oczekiwań - warunkiem dochodzenia reklamacji jest dostarczenie przed
drukiem odbitki próbnej (Proof, Cromalin itp.).
Wady stwierdzone przy odbiorze wyrobów i zgłoszone do reklamacji nie
mogą dotyczyć uchybień, które mogły być wykryte przez Zamawiającego
podczas badania wzorów i projektów, a mimo to nie zostały zgłoszone. W
takich przypadkach firma CADDO nie będzie ponosić odpowiedzialności.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Klient poniesie
koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru.
|